Thursday, June 18, 2009

BERKABUNG



harini tamatlah riwayat handphone pertama aku
namenye "selipar"
shidah, classmate aku bg nama tu
katenye bentuk dia mcm selipar. ada ke?
kawan2 lain pun sokong
jd, kamu semua kena berkabung harini. haha
sedih la jugak
dah hampir 5 tahun aku guna khidmat selipar ni
x penah rosak pun, cume charger je dh tukar 3 kali
ala..rm10 je pun charger dia

tapi
tapi
tapi
selipar dh ada penganti la...=)
tadaaaaaaa....




erm, ni hp pertama abg aku
dah jd hak milik aku dh
yg ni xde nama lg
so, kawan2 bleh masuk peraduan menamakan benda alah ni ye


kepada selipar:
time kasih atas khidmat bakti ko
lepas ni susah le aku nk bgn pg
kebingitan suara ko je bleh kejut kan aku
kalo nk harapkan bunyi si oren (hp satu lg) tu, makin lena la aku
miss u selipar! ^^

5 comments:

MOHD AFIQ said...

pukul bile jenazah sampai?
Kebumi bila?

haha

i_m diba said...

wah..org ats ni tnye cm nk tolong gali kubur..heehee

still ngn motorola ek..tukalah SONY ercsson..eceh promote plak;p

Apit said...

x yah ko promote la Diba...
die dah ada sony dah...
haha

fanana said...

afiq:
ko nk sponsor keranda ke?
aku nk yg kayu jati ek..
^^

fanana said...

diba:
ada dh sony k770i
yg ni hp kedua
^^